🐔 פרוייקט התרנגולת

Chicken-Scarf

עד לפני מספר שנים, היה "איש התרנגולת האיום" אחד המקורות החשובים לכתיבה ליברטריאנית בישראל. הוא תקף נושאים כמו הפרטת הרכבות בבריטניה, המשמעות האמיתית של המילה "נאו-ליברליזם", האפשרות להפריט את מערכת המשפט ועוד. הפוסטים שימשו אותנו בהרבה דיונים, וגם פה ב"תפרים" יש כמה קישורים לבלוג הזה. למרבה הצער, כרגע אלו קישורים מתים. איש התרנגולת פנה לעיסוקים אחרים והבלוג ירד מהאוויר.

כדי לא להשאיר את הקהילה ללא החומר החשוב הזה, ביקשתי מהעוף המקורי את התוכן שירד מהאוויר, והוא הסכים שאעלה אותו כאן כפוסטים אורחים בבלוג, לאחר עריכה מינימלית – מהדורה ב', אם תרצו. לנוחותכם, הפוסטים, כמו זה, יסומנו עם תרנגולת בכותרת ובהערת עריכה בתחילתם. מה שלצערי לא יעלה הם הדיונים, מהם ארוכים מאוד, שהתעוררו בתגובות לפוסטים. המדיום מקשה את זה, אך יותר מכך – נדמה לי שאלו שהשתתפו בדיון אולי כבר התפתחו אינטלקטואלית מאז ורואים דברים אחרת, ומעבר לכך דף חלק יאפשר לחדשים להצטרף למה שאחרת נראה כדיון רווי שלאף אחד אין כוח להתעדכן מה קרה בו כדי להצטרף.

עלי להדגיש את המובן מאליו, שהעמדות בפוסטים הן של כותבם המקורי. אף שאנו באותו מחנה, הן לעתים קיצוניות משמעותית מהעמדות האישיות שלי. רק לעתים. בכל מקרה, יש להן ערך רב גם כשאינן מתיישבות בדיוק עם מה שאני הייתי כותב, ולכן הפרוייקט הזה. את הפוסטים שיועלו אני בוחר לפי השיקולים שלי, אך אחד מהשיקולים הוא הבקשות של חברים ליברלים שזוכרים גם הם את הבלוג וציינו פוסטים מסויימים שחשוב להעלות; אני אשתדל ליישם את הבקשות.

מעבר לכך, אין עוד מה לומר מלבד להפנות לפוסטים שהועלו במסגרת הפרוייקט:

  1. העולם הוא אנרכיסטי.
  2. מדוע נכשלה הפרטת הרכבות בבריטניה?
  3. DDT – הובגובלין סביבתני בשבעה סעיפים
  4. מיתוס הברונים השודדים
  5. קללות אינטלקטואליות
  6. החישוב הכלכלי בקהיליה הסוציאליסטית

8 מחשבות על “🐔 פרוייקט התרנגולת

  1. פינגבק: 🐔 העולם הוא אנרכיסטי | תפרים

  2. פינגבק: 🐔 מדוע נכשלה הפרטת הרכבת בבריטניה? | תפרים

  3. פינגבק: 🐔 DDT – הובגובלין סביבתני בשבעה סעיפים | תפרים

  4. פינגבק: 🐔 מיתוס הברונים השודדים | תפרים

  5. פינגבק: 🐔 קללות אינטלקטואליות | תפרים

  6. פינגבק: 🐔 החישוב הכלכלי בקהיליה הסוציאליסטית | תפרים

  7. שלום, .כמוך,
    גם אני למדתי ממנו המון, לפני יותר מעשור. כל כך התרשמתי ממה שקראתי, שהלכתי לעשות תואר שני בכלכלה.
    אפשר בבקשה לקבל את מלוא הקבצים לשימוש אישי? או לחילופין את פרטי הקשר של שמרי שאוכל לבקש ממנו בעצמי?
    תודה מראש

כתיבת תגובה